Unul dintre cele mai uimitoare lucruri despre includerea mai multor fructe și legume în dieta noastră este felul în care papilele noastre gustative se schimbă și, în timp, începem să avem poftă din ce în ce mai mult de aceste alimente proaspete. Când ai poftă de legume cu frunze verzi și de beneficiile acestora, această supă ușor de preparat, cu aromă bogată, este o modalitate excelentă de a le încorpora în meniul tău zilnic într-o formă ușor digerabilă. Cu toate mineralele pe care le oferă spanacul, vă veți ajuta, de asemenea, să vă reduceți pofta de alimente despre care știți că nu sunt bune pentru sănătatea dumneavoastră în acest moment.

Ingrediente:

  • 2 cani de rosii cherry
  • 1 tulpină de țelină
  • 1 catel de usturoi
  • 1 portocală
  • 4 căni de spanac baby
  • cateva frunze de busuioc sau cateva crengute de coriandru
  • 1/2 avocado (opțional; dacă doriți o rețetă fără grăsimi, lăsați-o deoparte)

Mod de preparare:

Se amestecă roșiile, țelina și usturoiul cu sucul de la 1 portocală până se omogenizează. Adaugam spanacul treptat pana se omogenizeaza complet. Adauga busuiocul si avocado (optional) si paseaza. Serviți și savurați imediat!


Întrebări frecvente despre supa de spanac

 

Aceasta supa se consuma calda sau rece?

Aceasta este o supă crudă care trebuie servită la temperatura camerei. Nu trebuie încălzit.

Există înlocuitori de roșii?

Da, puteți folosi 1-2 bucăți. mango in schimb.

Supa trebuie refrigerată sau poate fi consumată la temperatura camerei?

Cel mai bine este consumat la temperatura camerei imediat după ce îl pregătiți pentru a obține cele mai mari beneficii.

Ce părere aveți despre conținutul de oxalat al spanacului?

Există un mit conform căruia unele legume cu frunze verzi sunt bogate în oxalați și, prin urmare, sunt dăunătoare. Acest lucru este complet greșit și împiedică mulți oameni să obțină unele dintre substanțele nutritive puternice și necesare și proprietățile vindecătoare oferite de alimentele despre care se crede că sunt bogate în oxalați.

Oxalații nu sunt problema în care se presupune că sunt. Oxalații se găsesc în fiecare fruct și legume de pe planetă. Gama largă de nutrienți din legumele cu frunze verzi bogate în oxalat sunt unele dintre cele mai hrănitoare pe care le avem. Studiile medicale și știința încă nu au descoperit că există antioxalați în fructe, legume și legume cu frunze verzi care împiedică oxalații să ne provoace daunele pe care se crede în prezent că le provoacă. În realitate, aceste alimente nu ne fac rău, ci mai degrabă ne oferă nutrienți vindecători importanți, cum ar fi fitochimicale, vitaminele și mineralele.

Sunt alergic la portocale, cu ce pot înlocui?

Puteți adăuga suc de lămâie sau de lămâie.

Spanacul este mai bine crud sau fiert?

Spanacul crud este cel mai hrănitor și sănătos. Toate legumele cu frunze verzi (sapata verde, varza verde, spanac) sunt cel mai bine consumate crude.

Se poate folosi spanacul congelat pentru această supă?

În mod ideal, spanacul ar trebui să fie proaspăt și crud în această supă.

Ar trebui evitate roșiile pentru că sunt din familia Cartofilor?

Dacă ați auzit că plantele de cartofi înrăutățesc afecțiuni precum artrita, puteți înlătura această concepție greșită. Cartofii, roșiile, ardeii și vinetele, atunci când sunt coapte, nu au niciun efect negativ asupra sănătății. Exact invers! Aceste alimente uimitoare stimulează sănătatea cu nutrienții și proprietățile lor vindecătoare. Sunt exact ceea ce ai nevoie atunci când te confrunți cu o boală.

Teoria actuală este că aceste alimente sunt bogate în alcaloizi care provoacă inflamație, dar nu și în alcaloizii care provoacă inflamația. Problema nu este fructul care crește pe plantele de cartofi. Trebuie să ne uităm la celelalte ingrediente care sunt servite cu aceste alimente. În cazul ketchup-ului și ketchup-ului, există adesea sirop de porumb bogat în fructoză, iar acolo unde există roșii, veți găsi adesea paste sau o felie de pâine de tip sandwich.

Puteți găsi mult mai multe informații despre alte alimente și rețete sănătoase pe blogul nostru , precum și în cărțile lui Anthony William .

Publicații similare

[VIDEO] AI ACNEE?
[VIDEO] AI ACNEE?
Ai auzit că acneea este o afecțiune hormonală? Este o credință larg răspândită, dar nu hormonii noștri sunt cei care provoacă acneea. Perioa
Mai multe
[VIDEO] AI SINDROMUL DE OBOSEALĂ CRONICĂ FĂRĂ A ȘTI?
[VIDEO] AI SINDROMUL DE OBOSEALĂ CRONICĂ FĂRĂ A ȘTI?
Mulți oameni au această boală și nici măcar nu o știu. Oamenii își maschează oboseala cronică cu ciocolată, cafea, ceai, matcha și alte form
Mai multe
[VIDEO] SUPLIMENTE Dăunătoare pentru CREIER – ULEI DE PEȘTE
[VIDEO] SUPLIMENTE Dăunătoare pentru CREIER – ULEI DE PEȘTE
Popularitatea suplimentelor cu ulei de pește este de neoprit în acest moment. Totuși, este important ca oamenii să înțeleagă ce pun în corpu
Mai multe

Acest blog, conținutul său și toate materialele aferente sunt prezentate doar în scop informativ și nu înlocuiesc sfatul medical, diagnosticul, tratamentul sau prescripția medicală. Nimic din conținutul sau accesibil din acest blog nu trebuie considerat sfat medical, diagnostic, tratament sau prescripție medicală, nici o promisiune de beneficii, pretenție de vindecare, garanție legală sau garanție a rezultatelor ce urmează a fi atinse. Nu ignora niciodată sfatul medicului și nu întârzia solicitarea acestuia din cauza a ceva ce ai citit pe acest blog sau pe oricare dintre materialele conexe. Prirodnik EOOD și echipa sa nu sunt persoane medicale și nu pretind că oferă servicii de sănătate. Consultați un profesionist autorizat din domeniul sănătății înainte de a schimba sau de a întrerupe orice medicament, tratament sau îngrijire curent sau de a începe orice dietă, exerciții fizice sau program de suplimente sau dacă aveți sau bănuiți că ați putea avea o afecțiune care necesită îngrijire medicală. Administrația pentru Alimente și Medicamente din Republica Bulgaria nu a evaluat nicio declarație, afirmație sau declarație făcută în sau accesibilă de pe acest blog sau din orice material conex. Conținutul acestui blog și orice material aferent nu reflectă neapărat opinia Prirodnik EOOD sau a autorului principal și nu este garantat a fi corect, complet sau actualizat. Acest articol poate conține link-uri către alte resurse de pe Internet. Aceste link-uri sunt furnizate ca citate și ajutoare pentru a vă ajuta să identificați și să găsiți alte resurse de internet care ar putea fi de interes și nu au scopul de a afirma sau de a sugera că Prirodnik EOOD sau autorul principal recomandă, susține, sprijină, sponsorizează sau sunt în vreun fel afiliat sau asociat cu orice persoană sau organizație legată de materialul de referință sau sunt autorizați din punct de vedere legal să utilizeze un nume comercial, o marcă comercială înregistrată, un logo, un sigiliu legal sau oficial sau un simbol protejat prin drepturi de autor care se pot reflecta în materialul referit.