SFATURI ALE ANTHONY WILLIAMS PENTRU O SARCINĂ SĂNĂTOSĂ

SFATURI ALE ANTHONY WILLIAMS PENTRU O SARCINĂ SĂNĂTOSĂ

Există atât de multe lucruri dincolo de controlul nostru când vine vorba de a rămâne însărcinată, a avea o sarcină sănătoasă și a sănătății bebelușilor noștri. Știința și cercetarea medicală nu au toate răspunsurile. Unor femei li se spune că nu vor putea concepe niciodată, dar o fac. Acestea sunt miracole oferite nouă de forțele divine și angelice care lucrează mereu cu mamele și bebelușii pentru a le susține sănătatea și dezvoltarea. Alții, din păcate, nu pot concepe și nu au un motiv clar pentru asta. Din fericire, există multe lucruri pe care femeile le pot face pentru a-și susține sănătatea, astfel încât să poată concepe, să aibă o sarcină sănătoasă și să dea naștere unui copil sănătos. În acest articol, bazat pe unul dintre episoadele podcast ale lui Anthony William, împărtășim cu voi câteva dintre cele mai importante aspecte ale unei concepții și sarcinii sănătoase.
(Link către episodul original de podcast al lui Anthony William: https://soundcloud.com/medicalmedium/healthy-pregnancy )

Ce să eviți când ești însărcinată

Cu toții suntem conștienți de lucrurile obișnuite de evitat în timpul sarcinii, cum ar fi fumatul și alcoolul. Dar există și alte lucruri importante de reținut, care ar putea să nu fie atât de evidente.

Pesticide

Dacă sunteți însărcinată sau încercați să rămâneți însărcinată, cumpărați alimente organice ori de câte ori puteți. Dacă nu ești în stare să cumperi alimente organice tot timpul, înțelegem, este în regulă, doar fă ce poți. Dacă trebuie să cumpărați unele fructe și legume organice și altele produse industrial, cel mai bine este să cumpărați alimente cu coaja groasă care pot fi îndepărtate pentru produsele industriale, precum banane, mango, pepeni și avocado. Ori de câte ori este posibil, încercați să obțineți legume organice cu frunze verzi, țelină, castraveți, mere, fructe de pădure și cartofi.

Mai important, însă, este să evitați pesticidele care sunt pulverizate în locuri publice și chiar în propria casă. În parcurile publice și în alte locuri cu gazon mari, cum ar fi terenurile de golf, camioane sosesc în mod regulat pentru a stropi iarba și plantele cu pesticide. Încercați să evitați cât mai mult posibil expunerea la aceste substanțe chimice atunci când sunteți însărcinată, deoarece aceste pesticide, erbicide și fungicide nu sunt bune pentru copilul în curs de dezvoltare. De asemenea, sunt periculoase pentru copiii mici și pentru oricine se află în apropierea spray-urilor.

În propria casă, atunci când sunteți însărcinată sau încercați să rămâneți însărcinată, evitați cu orice preț să pulverizați pesticide. Chiar dacă există insecte în casa ta, găsește o altă modalitate de a scoate insectele din casă în loc să întinzi automat mâna după spray. Încercați să evitați pulverizarea și în afara casei dvs., deoarece acest lucru încă pune în pericol sănătatea bebelușului. Dacă locuiți într-o comunitate, cum ar fi un complex de apartamente sau pe un bloc mare, cereți consiliului de locuințe să nu permită pulverizarea cu pesticide în jurul blocului dvs. De obicei, oamenii tind să ia în considerare femeile însărcinate atunci când vine vorba de protejarea sănătății bebelușului.

Ciocolată

Deși Anthony William este bărbat și nu a fost niciodată și nu va fi însărcinat el însuși, el înțelege că aversiunile alimentare în timpul sarcinii sunt reale și foarte dificile, mai ales în primul trimestru. Unul dintre lucrurile pe care le sugerează să le evite, însă, este ciocolata sub orice formă, chiar și așa-numita cacao crudă sănătoasă. Cacao este un stimulent prea puternic pentru dezvoltarea bebelușilor și nu este un aliment sănătos atunci când ești însărcinată. Deși ciocolata nu este sănătoasă, poate fi un instrument util în circumstanțe foarte specifice, cum ar fi depășirea dependenței de fumat. Ciocolata este plină de alcaloizi care sunt toxici pentru copilul din pântecele mamei. De aceea este util să excludeți toate formele de ciocolată din meniu atunci când sunteți însărcinată sau încercați să rămâneți însărcinată.

Sensibilitate în timpul sarcinii

Deși există femei care se simt puternice și sănătoase în timpul sarcinii, acesta este un procent foarte mic de femei în comparație cu procentul foarte mare de femei care au probleme de sănătate cronice preexistente care se dezvoltă sau se agravează atunci când sunt însărcinate sau după nașterea bebelus. Aceste femei pot avea afecțiuni cronice care nu provoacă încă prea multe simptome, dar după ce rămân însărcinate simptomele lor se agravează. De exemplu, unele afecțiuni cu care se confruntă femeile în timpul sarcinii sunt preeclampsia, oboseala severă, diabetul gestațional, eczema , depresia, căderea părului , durerea, anxietatea, migrenele, insomnia, problemele tiroidiene etc. În aceste cazuri, probabil a existat o problemă virală preexistentă în faza inițială și sarcina a determinat agravarea acesteia.

Ceea ce se întâmplă este că rezervele sistemului imunitar al mamei intră în pântece pentru a proteja copilul, făcându-l mai vulnerabil la senzația de probleme de sănătate sau boli existente. Acest lucru este foarte asemănător cu motivul pentru care simptomele apar sau se agravează la femei în timpul menstruației. 80% din sistemul imunitar al unei femei trece prin ciclul reproductiv în fiecare lună. Și când ești însărcinată, folosești 80% aproape tot timpul. Sfatul lui Anthony William este să vă consolidați sistemul imunitar înainte de a rămâne însărcinată. Sistemul tău imunitar trebuie să fie cât mai puternic posibil, astfel încât să poți fi sănătoasă pentru copilul tău atunci când vei concepe. Ne dăm seama că nu merge întotdeauna așa și poate că nu te-ai fi așteptat să rămâi însărcinată. Dacă nu puteți lucra la sănătatea dumneavoastră înainte de a rămâne însărcinată, veți avea totuși toate oportunitățile de a vă menține sănătatea și sănătatea bebelușului în timpul sarcinii și după naștere. Puteți face acest lucru mâncând mai bine și făcând toate celelalte lucruri pentru imunitate despre care vorbim în articolele de pe blog și în cărțile lui Anthony William.

Nu lăsați aceste lucruri să vă facă frică de a rămâne însărcinată sau de a avea copii. Dimpotrivă, pregătiți-vă și aveți grijă, astfel încât să puteți face tot posibilul pentru a preveni eventualele probleme. De exemplu, preeclampsia este cauzată de o boală virală ascunsă - un adevăr necunoscut științei și cercetării medicale. Și erupțiile cutanate și oboseala apar după sarcină și din cauza afecțiunilor virale. Prin urmare, concentrarea pe întărirea sistemului imunitar și reducerea încărcăturii virale ar fi benefică înainte de concepție.

Dificultate în a rămâne însărcinată

Comunitatea medicală are acum obiceiul de a da vina pe glandei tiroide pentru problemele legate de rămânerea gravidă, dar trebuie să știm și să ne amintim un adevăr de bază: există o altă problemă majoră care afectează sănătatea gravidelor și nu este glanda tiroidă. . După cum spune Anthony William în cartea sa The Best Foods , virusul Epstein-Barr este adesea cel care împiedică femeile să rămână însărcinate. El întâlnește multe femei care au avut probleme să rămână însărcinate, dar odată ce încep să lucreze cu informațiile pe care le împărtășește pentru a le reduce virusul Epstein -Barr , ele rămân în curând însărcinate. Există atât de multe informații greșite despre sănătatea tiroidei astăzi , care le fac pe femei să creadă că tiroida lor le poate împiedica să rămână însărcinate. Acest lucru pur și simplu nu este adevărat și această nouă tendință nu ajută femeile să-și înțeleagă cu adevărat corpul sau chiar tiroida. Tu și cei dragi trebuie să știți adevărul despre ce se întâmplă cu adevărat cu tiroida, iar acest lucru se poate întâmpla cu ușurință citind informațiile pe care Anthony William le împărtășește în cartea sa, Thyroid Healing .

Unele femei nu pot rămâne însărcinate și este un mister pentru că sistemul reproducător pare să fie în regulă, fără probleme evidente găsite de medicul lor. Medicul de familie poate face analize și poate concluziona că totul ar trebui să fie normal atât pentru bărbat, cât și pentru femeie. Ceea ce se poate întâmpla de fapt este ca femeia să aibă o problemă virală care o împiedică să rămână însărcinată. Cu toate acestea, dacă nu este deloc o problemă virală, poate fi pur și simplu o recalificare a sistemului reproducător.

Contraceptivele, pilula, nu sunt doar medicamente hormonale. Este un mod de a gândi. Este ca o mantra pe care o femeie care nu vrea sa ramana insarcinata o repeta iar si iar in cap, chiar daca nu isi da seama. "Nu vreau să rămân însărcinată. Doamne ferește dacă voi rămâne vreodată însărcinată. Sper să nu rămân însărcinată. Acum nu este un moment bun în viața mea pentru a rămâne însărcinată." Acestea sunt doar câteva exemple ale atitudinii comune pe care o au aceste femei. Există un număr infinit de mantre posibile din cauza relațiilor și situațiilor complexe. Cineva poate fi într-o relație pe care nu o consideră pregătită pentru un copil sau poate simți că trebuie să se concentreze în primul rând pe cariera lor pentru o perioadă înainte de a avea un copil. Femeile care nu sunt pregătite să aibă copii repetă aceste mantre, chiar dacă sunt blocate în fundul minții lor, cuibărite acolo pe pilot automat. Partenerul lor le poate repeta și pentru ei înșiși. Acest lucru antrenează sistemul reproducător să fie subactiv, de exemplu. să ruleze cu o baterie descărcată. Femeile spun mental sistemului lor de reproducere luna de luna si an de an ca nu vor ramane niciodata insarcinate.

Brusc, într-o zi, femeia este gata să conceapă, dar sistemul ei reproducător a fost antrenat să fie oprit atât de mult încât are nevoie de ceva timp pentru a se reîncărca. O femeie care este pregătită să conceapă ar trebui să se concentreze pe restabilirea sistemului reproducător și schimbarea programului. Puteți crea o nouă mantră pe care să o repeți pentru tine, de exemplu: „Este timpul să rămâi însărcinată”. Consumul de ceai din frunze de zmeură din belșug în fiecare zi, chiar și șase până la opt căni pe zi, poate fi, de asemenea, extrem de benefic pentru o femeie care vrea să-și pună sistemul reproducător în cea mai bună formă posibilă pentru concepție.

De asemenea, este foarte util să faci plimbări lungi și să spui sistemului tău reproducător: „Îmi pare rău că ți-am spus să nu rămâi însărcinată. Dar acum este momentul și am nevoie de tine. Este timpul să te implici”. Trebuie să vă resetați ovarele și uterul; pornește totul din nou. Puteți încerca chiar și acest exercițiu: când vă culcați noaptea, imaginați-vă că conectați un cablu la sistemul reproducător și îl încărcați în același mod în care încărcați telefonul noaptea. În fiecare noapte, pune mâna pe sistemul tău reproducător timp de o jumătate de oră și vizualizează lumina care umple acea zonă. Cere-i cu voce tare Îngerului Fertilității să aducă lumină în pântecele tău. Puteți citi mai multe despre acest exercițiu de vindecare în cartea lui Anthony William Cele mai sănătoase alimente .

Dacă i-ai spus corpului tău că nu poți rămâne însărcinată din nou și din nou, chiar dacă a fost de peste un deceniu sau mai mult pentru multe femei, există speranță ca asta să se schimbe. Îți poți spune sistemului tău reproducător să se reîncarce și să urce la bord. Îi poți spune că ești gata acum. De-a lungul deceniilor, femeile au fost văzute rămânând însărcinate făcând acest exercițiu pe care v-am împărtășit de nenumărate ori, mai ales când se confruntă și cu orice probleme cronice de sănătate care pot contribui la concepție dificilă, cum ar fi probleme virale.

Alimente care îmbunătățesc calitatea laptelui matern

Pentru a înțelege ce alimente susțin furnizarea de lapte matern, trebuie să înțelegem mai întâi compoziția laptelui matern în sine. Laptele matern este în mare parte zahăr și conține în medie doar 1 până la 1,5% proteine. La unele femei sănătoase, laptele matern conține un procent și mai mic de proteine ​​- 0,75%, în timp ce la altele ajunge la 2,5%. Corpul fiecărei femei este diferit. Are un conținut foarte scăzut de grăsimi și foarte bogat în carbohidrați. Acest lucru este extrem de important de înțeles, deoarece, din păcate, femeilor le este adesea frică să mănânce o bucată de fruct din cauza a ceea ce li s-a spus de către profesioniștii din domeniul sănătății bine intenționați, dar greșit.

Motivul pentru care laptele matern este atât de bogat în zahăr este pentru dezvoltarea și creșterea bebelușului. Esti surprins? Da, pentru dezvoltarea și creșterea bebelușului. Glucoza trebuie să fie foarte mare pentru ca creierul copilului să se dezvolte. Un copil are nevoie de mai mulți carbohidrați decât orice altceva pentru a crește și a se dezvolta corect.

Motivul pentru care Anthony William este atât de pasionat de împărtășirea acestor informații este că, din păcate, mamele sunt dezinformate în fiecare zi. Femeilor li se spune să mănânce mai multe proteine ​​și mai multe grăsimi, dar prea multe proteine ​​și grăsimi vor scădea efectiv cantitatea de lapte matern. Dietele bogate în proteine ​​și sărace în carbohidrați sunt de fapt dăunătoare pentru producția de lapte matern și pentru bebeluși. Anthony William spune câte mame cu care a lucrat au avut niveluri foarte scăzute de lapte matern și și-au restabilit aprovizionarea cu lapte mâncând cartofi. Dacă nu mănânci suficienți carbohidrați în timpul sarcinii, copilul nu va primi ceea ce are cu adevărat nevoie.

Este esențial să te concentrezi pe carbohidrați buni în timpul sarcinii și alăptării. Accentuați cartofii, în special cartofii non-dulci, cum ar fi ruginii și aurii Yukon. Dacă ai de gând să mănânci cereale, bucură-te de cereale de cea mai bună calitate, cum ar fi meiul și quinoa. Dacă ai de gând să mănânci proteine ​​animale, nu o lăsa să domine complet dieta. Încercați să faceți loc pentru alte opțiuni sănătoase, cum ar fi carbohidrații sănătoși importanți. Nu te lasa sa te impiedice sa mananci multe fructe si cartofi. Unele femei sunt foarte norocoase și nu au probleme cu aprovizionarea cu lapte matern, chiar dacă consumă o dietă foarte nesănătoasă și săracă în carbohidrați. Acest lucru se datorează faptului că au deja o cantitate mare de glucoză stocată în ficat, dar acest lucru devine din ce în ce mai puțin frecvent. Veți găsi că este foarte util să citiți cartea lui Anthony William Help for the Liver pentru a înțelege mai bine cum vă puteți susține corpul, laptele matern și copilul.

Încercați să nu vă fie frică de fructe. Vă recomandăm cu căldură să citiți articolul nostru de blog The Truth About Fruit dacă sunteți îngrijorat de zahărul din fructe. Este important de știut că diabetul gestațional nu apare din consumul de fructe sau cartofi. Vine din a pune brânză pe acel cartof sau de a mânca înghețată, care este o combinație de grăsimi și zahăr rău. Anthony William explică, de asemenea, cum combinația de prea mult zahăr și grăsimi într-o masă sau o gustare poate duce la rezistență la insulină și diabet în cartea sa The Healing Medium - Revised and Expanded Edition .

Cauza reală a sindromului ovarului polichistic (PCOS)

Știința și cercetarea medicală nu știu că adevărata cauză a sindromului ovarului polichistic (PCOS) este infecția cu virusul Epstein-Barr . Acesta este ceva ce Anthony William acoperă în detaliu în cartea sa Thyroid Healing . Femeilor cu PCOS li se spune de obicei să mănânce o mulțime de ouă. Deși acest sfat este dat de toate comunitățile medicale în aceste zile în ceea ce privește PCOS, din păcate este cel mai prost sfat posibil pentru o persoană care are PCOS. Ouăle hrănesc EBV, care la rândul său agravează PCOS. Este extrem de important ca femeile cu PCOS să se concentreze pe vindecarea infecției cu EBV cu alimentele și suplimentele pe care le-am împărtășit în articolul Anthony William Talks About Polychstic Ovary Syndrome .

Aditivi alimentari

Toate femeile sunt sfătuite să ia vitamine prenatale în timpul sarcinii. Cu toate acestea, Anthony William nu crede că acest lucru este necesar, deoarece majoritatea vitaminelor vândute în magazine nu sunt de înaltă calitate sau eficiente. Recomandarea lui este să luați spirulină și praf de suc de iarbă de orz . Luați aproximativ o linguriță din fiecare în fiecare zi. Aceste alimente vindecătoare fac mai mult pentru o femeie și pentru copilul ei decât orice vitamine prenatale sau vă pot oferi un sprijin suplimentar în timp ce utilizați aportul prenatal recomandat. Dacă intenționați să luați un supliment nutrițional prenatal, încercați să găsiți unul făcut cu ingrediente alimentare integrale, cât mai aproape posibil de sursa nutritivă originală. Acesta va fi cel mai util pentru copil. Consultați-vă întotdeauna medicul despre orice suplimente nutriționale înainte de a le lua în timpul sarcinii.

Ierburi

În timpul sarcinii, cel mai bine este să vă abțineți de la a lua orice ierburi ca supliment, cu excepția cazului în care lucrați cu un medic de încredere și competent care vă spune să utilizați ierburi dintr-un motiv foarte specific. Dar, în cea mai mare parte, nu include ierburile în rutina ta zilnică și nu le păstrează la un nivel minim absolut. Puțin ceai de mentă, frunze de urzică sau balsam de lămâie este în general bun. Este mai important să te concentrezi pe alimente de înaltă calitate ca sursă de hrană decât pe prea multe suplimente nutritive în timpul sarcinii.

Cum să mergi înainte

Dacă aceasta este prima dată când auziți aceste informații despre faptul că aveți suficienți carbohidrați în timpul sarcinii sau că vă puteți reconecta sistemul reproductiv pentru a concepe, asta se datorează faptului că știința și cercetarea medicală, precum și comunitățile medicale și alternative de sănătate nu sunt încă conștiente de aceste informații sau cât de critice sunt pentru sănătatea mamelor și a bebelușilor acestora. Dacă ați avut deja unul sau mai mulți copii și nu ați consumat o dietă bogată în carbohidrați în timpul sarcinii sau nu știți cum să vă alimentați sistemul reproducător, este posibil să doriți totuși să luați în considerare includerea acestor informații în următoarea sarcină. După cum am spus, asta înseamnă că ai deja suficientă glucoză în ficat și sistemul tău reproducător a fost suficient de alimentat pentru a concepe și a naște copiii. Acest articol își propune să ofere informații utile oricărei femei care dorește să rămână însărcinată și să aibă o sarcină sănătoasă în viitor.

Publicații similare

[VIDEO] AI SINDROMUL DE OBOSEALĂ CRONICĂ FĂRĂ A ȘTI?
[VIDEO] AI SINDROMUL DE OBOSEALĂ CRONICĂ FĂRĂ A ȘTI?
Mulți oameni au această boală și nici măcar nu o știu. Oamenii își maschează oboseala cronică cu ciocolată, cafea, ceai, matcha și alte form
Mai multe
[VIDEO] SUPLIMENTE Dăunătoare pentru CREIER – ULEI DE PEȘTE
[VIDEO] SUPLIMENTE Dăunătoare pentru CREIER – ULEI DE PEȘTE
Popularitatea suplimentelor cu ulei de pește este de neoprit în acest moment. Totuși, este important ca oamenii să înțeleagă ce pun în corpu
Mai multe
[VIDEO] AI REFLUX ACID?
[VIDEO] AI REFLUX ACID?
Corpul nostru poate conține diferiți acizi. Există acid clorhidric bun de care avem nevoie, care este o sumă de acizi din stomac. Când nu av
Mai multe

Acest blog, conținutul său și toate materialele aferente sunt prezentate doar în scop informativ și nu înlocuiesc sfatul medical, diagnosticul, tratamentul sau prescripția medicală. Nimic din conținutul sau accesibil din acest blog nu trebuie considerat sfat medical, diagnostic, tratament sau prescripție medicală, nici o promisiune de beneficii, pretenție de vindecare, garanție legală sau garanție a rezultatelor ce urmează a fi atinse. Nu ignora niciodată sfatul medicului și nu întârzia solicitarea acestuia din cauza a ceva ce ai citit pe acest blog sau pe oricare dintre materialele conexe. Prirodnik EOOD și echipa sa nu sunt persoane medicale și nu pretind că oferă servicii de sănătate. Consultați un profesionist autorizat din domeniul sănătății înainte de a schimba sau de a întrerupe orice medicament, tratament sau îngrijire curent sau de a începe orice dietă, exerciții fizice sau program de suplimente sau dacă aveți sau bănuiți că ați putea avea o afecțiune care necesită îngrijire medicală. Administrația pentru Alimente și Medicamente din Republica Bulgaria nu a evaluat nicio declarație, afirmație sau declarație făcută în sau accesibilă de pe acest blog sau din orice material conex. Conținutul acestui blog și orice material aferent nu reflectă neapărat opinia Prirodnik EOOD sau a autorului principal și nu este garantat a fi corect, complet sau actualizat. Acest articol poate conține link-uri către alte resurse de pe Internet. Aceste link-uri sunt furnizate ca citate și ajutoare pentru a vă ajuta să identificați și să găsiți alte resurse de internet care ar putea fi de interes și nu au scopul de a afirma sau de a sugera că Prirodnik EOOD sau autorul principal recomandă, susține, sprijină, sponsorizează sau sunt în vreun fel afiliat sau asociat cu orice persoană sau organizație legată de materialul de referință sau sunt autorizați din punct de vedere legal să utilizeze un nume comercial, o marcă comercială înregistrată, un logo, un sigiliu legal sau oficial sau un simbol protejat prin drepturi de autor care se pot reflecta în materialul referit.