CURĂȚAREA ORIGINALĂ A VINDECĂTORULUI MEDIU 3:6:9 (PARTEA 1)

CURĂȚAREA ORIGINALĂ A VINDECĂTORULUI MEDIU 3:6:9 (PARTEA 1)

Scopul Curățirii Originale 3:6:9 este de a elimina toxinele și agenții patogeni acumulați în adâncul corpului și ne permite să trăim fără simptome cronice.

Când suntem bolnavi și ne luptăm cu simptome persistente, se pare că uităm cum este să ne simțim bine. Trec luni și chiar ani și nu ne mai amintim senzația de lejeritate și energie sau chiar cum este să te simți sănătos. Unii oameni nu au știut niciodată cum este să te simți bine pentru că au suferit încă din copilărie. Când simptomele ne domină viața de zi cu zi, poate fi ușor să credem că nu avem control asupra sănătății noastre. The Original 3:6:9 Cleanse este o modalitate puternică de a prelua controlul, astfel încât să poți merge mai departe.

Prin curățarea ficatului și a altor organe de dăunătorii toxici responsabili de problemele cronice de sănătate, Original 3:6:9 Cleanse devine una dintre cele mai eficiente metode de curățare a corpului. Acest protocol vă ajută să ameliorați și chiar să scăpați de simptome și afecțiuni precum palpitații, bufeuri, furnicături și ace, dureri, vertij, amețeli, ceață cerebrală , migrene, anxietate, depresie, balonare , oboseală, probleme de reproducere , probleme . cu glanda tiroida , lupus, boala Lyme , artrita reumatoida , artrita psoriazica, eczema, psoriazisul , acneea , infectiile tractului urinar si multe altele. Când otrăvurile și toxinele și virușii și bacteriile care se hrănesc cu ele dispar, viața este din nou plină de posibilități.

Ai dreptul să te vindeci. Meriți să te simți puternic și productiv și să te simți sănătos și energic.

GHIDURI DE BAZĂ DE CURĂȚARE

Țineți cont de aceste note importante când citiți acest articol:

Îmbunătățiri

După cum am menționat deja în articolul „Ghid pentru alegerea unei curățări – Partea 1 și 2” , Originalul 3:6:9 Cleanse este o versiune îmbunătățită a 3:6:9 Liver Cleanse din cartea lui Anthony William Helping the Liver . Citiți cu atenție paginile următoare pentru a profita de aceste îmbunătățiri - de exemplu, includeți suc de tulpini de țelină în toate cele nouă zile de curățare pentru un sprijin suplimentar și adăugați dovlecei aburiți în meniul de prânz în primele trei zile. Consultați, de asemenea, Capitolul 19 - „Elementele de bază ale curățării” din cartea Curățare pentru sănătate , unde veți găsi răspunsuri la întrebările frecvente despre curățare.

Rețete și probă de meniu

Veți găsi toate rețetele menționate aici în capitolul 23 al cărții „Curățenie pentru sănătate” . În capitolul 22, veți găsi, de asemenea, exemple de meniuri care descriu opțiunile de rețetă pentru fiecare masă.

Adaptări și substituții

Dacă dintr-un motiv oarecare nu puteți mânca sau aveți acces la oricare dintre alimentele enumerate în paginile următoare sau alimentele solide reprezintă o problemă pentru dvs., consultați Capitolul 21, care este despre modificări. Acolo veți găsi, de asemenea, o opțiune de a include curățarea cu metale grele în acest protocol.

THE TRONIC: CURATARE ORIGINALA 3:6:9 (ZIUA 1 LA ZIUA 3)

Pentru început, este important să ne gândim la primele trei zile ale acestei curățări ca fiind momentul în care suntem pe cale să luăm roțile de rezervă de pe bicicletă. Ideea este să nu faci schimbări drastice pentru că asta nu ar fi de ajutor. Mai degrabă, este începutul ciclului și fără această perioadă de ajustare, rezultatul general al curățării va fi mai puțin reușit.

A sări peste etapa Troika este ca și cum ai lua un examen de conducere fără a ști cum să pornești mașina. Aceasta este o greșeală care se face în multe dintre renumitele regimuri de detoxifiere care ne pun corpul sub stres. Într-o astfel de situație, organele nu pot funcționa eficient. Nu se vor curata pentru ca nu le-am pregatit corespunzator pentru detoxifiere.

Începutul curățării ar trebui să fie deosebit de atent cu organismul, astfel încât otrăvurile și agenții patogeni să poată fi îndepărtați din acesta într-o etapă ulterioară. Nu ar trebui să dăm imediat ficatului prea multă muncă sau să supraîncărcăm creierul și inima. Scopul primelor 3 zile este de a pregăti organismul pentru curățare.

După ce s-a trezit din somn

  • Începeți fiecare dintre aceste 3 zile simplu: cu 500 ml. apă cu suc de lămâie sau lime. (Consultați rețeta de apă cu lămâie pentru raportul corect dintre lămâie sau lime și apă. Nu este vorba despre stoarcerea a 10 lămâi într-un pahar cu apă.) Puteți bea și 1 litru.

SFAT:

  • Dacă doriți, puteți adăuga 1 linguriță. miere crudă până la apă de lămâie sau lime.

Mic dejun

  • După ce ai băut apa cu lămâie, așteptați cel puțin 15-20 de minute, de preferat 30 de minute, apoi savurați cel puțin 500 ml suc de tulpină de țelină (vezi rețeta din articolul „Cum se face suc de tulpină de țelină” ).
  • După ce ai băut sucul de tulpini de țelină, așteptați încă 15 până la 30 de minute și apoi savurați un mic dejun la alegere, în conformitate cu indicațiile pentru această curățare. Sucul de tulpină de țelină este o băutură medicinală, nu calorică, așa că asigurați-vă că mâncați micul dejun. Acest mic dejun poate fi un shake de fructe sau fulgi de ovăz. Găsiți mai multă inspirație în rețetele din capitolul 23 și în meniurile eșantion originale din capitolul 22 din Cleanse for Health , precum și în articolele de blog .
  • Dacă ți se face foame mai târziu, mănâncă din nou ceva la alegere care să nu conțină grăsimi radicale și să nu includă alimentele problematice menționate în acest capitol. Și aici puteți obține idei din secțiunea de rețete. Apple este cea mai ușoară opțiune.
  • În ziua 2 și ziua 3, asigurați-vă că mâncați 1 sau 2 mere la micul dejun înainte de prânz. Le puteți mânca singure sau cu un alt fruct într-un smoothie sau chiar în piure. Dacă nu vă plac merele deloc, înlocuiți-le cu pere coapte. În ultimă instanță, puteți bea suc proaspăt de mere. Merele variază ca mărime - tu alegi cât să mănânci.

SFAT:

Masa de pranz

  • Pentru prânz, alegeți o masă fără grăsimi radicale și fără alimentele problematice enumerate în acest articol. Pentru idei, consultați rețetele din capitolul 23 și meniurile de exemplu pentru Curățarea originală 3:6:9 din capitolul 22 din cartea lui Anthony William.
  • Nu uitați să includeți 1 cană de dovlecel aburit cu prânzul ca garnitură sau în masă.

Dupa amiaza

  • Când ți se face foame după-amiaza, ia micul dejun cu 1 până la 2 mere (sau aceeași cantitate de sos de mere sau pere coapte) și 1 până la 2 curmale.

SFATURI:

  • În capitolul 23, veți găsi rețete distractive cu mere și curmale.
  • Dacă după micul dejun descris vă rămâne foame, luați micul dejun cu mai multe mere.
  • Dacă alegeți sos de mere cumpărat din magazin, asigurați-vă că nu conține aditivi.
  • Dacă nu vă plac curmale sau nu aveți de unde să le cumpărați, înlocuiți o mână de dude (uscate sau proaspete), stafide, struguri sau smochine (uscate sau proaspete), în această ordine. Le puteți toca sau amesteca cu merele.

Cină

  • Pentru cină, alegeți o masă care să nu conțină grăsimi radicale sau oricare dintre alimentele problematice din acest articol.

SFAT:

  • Această masă vă permite să consumați o porție opțională de proteină animală pură (atâta timp cât nu este pe lista alimentelor de evitat) sau o altă formă de grăsime radicală precum avocado, nuci sau semințe. Nu trebuie deloc. Dacă vrei să o duci la următorul nivel, sări peste acele grăsimi radicale la cină în timpul celor trei, pentru a o curăța fără grăsimi.

Dupa cina

  • Dacă ți-e foame după cină, mănâncă un măr (sau sos de mere sau pere) la alegere.
  • Cu o oră înainte de culcare, bea încă 500 ml. apa de lamaie sau lime.
  • Savurați și o ceașcă de hibiscus, balsam de lămâie sau ceai chaga înainte de culcare. Alegeți unul dintre ele în loc să le amestecați. Nu este o problema sa bei ceaiul cu apa de lamaie sau de lime in acelasi timp.

SFAT:

  • Dacă doriți, puteți adăuga 1 linguriță de miere crudă în apă.

Recomandări

  • Reduceți aportul obișnuit de grăsimi radicale (nuci, semințe, ulei, măsline, nucă de cocos, avocado, proteine ​​animale etc.) la jumătate și nu le mânca până la cină (sau eliminați-le cu totul). Deși alimentele leguminoase nu conțin grăsimi radicale, exclude-le din meniul tău.
  • Evitați: alimentele care conțin gluten, produse lactate, ouă, băuturi răcoritoare, amestecuri de sare și condimente, carne de porc, porumb, ulei (atât opțiuni de crescătorie industrială, cât și opțiuni mai sănătoase), soia, miel, ton, alte cadouri din pește și fructe de mare (puteți include somonul). , păstrăv și sardine la cină în primele 3 zile), oțet (inclusiv cidru de mere), cofeină (inclusiv cafea, matcha, cacao și ciocolată), cereale (sunt permise mei și ovăz), alcool, arome naturale/artificiale, alimente fermentate (inclusiv kombucha, varză murată și aminoacizi din nucă de cocos), drojdie nutritivă, acid citric, glutamat monosodic, aspartam, alți îndulcitori artificiali, formaldehidă și conservanți.
  • Dacă vă plac produsele de origine animală, consumați doar 1 porție de carne organică pură de la animale sălbatice sau la pășune, păsări de curte crescătorite sau pește prins în mod durabil (somon, păstrăv, sardine) pe zi, doar la cină.
  • Încercați să mâncați mai multe fructe, legume și legume cu frunze verzi în fiecare zi. Pregătiți doar legumele sau adăugați-le în preparatele din rețetele din capitolul 23. Evitați alimentele coapte pentru toate cele 9 zile.
  • Citiți textul care urmează și Capitolul 21 pentru înlocuiri și adaptări în cazul în care nu puteți mânca alimentele din tabel din orice motiv. Mănâncă suficient pentru a te sătura fără a mânca în exces.
  • Menține-ți corpul hidratat bând 1 litru (aproximativ 4 pahare) de apă pe zi, între dimineața și seara, apă cu lămâie sau lime.

CELE ȘASE: PURGARE ORIGINALĂ 3:6:9 (ZIUA 4 PÂNĂ ZIUA 6)

În aceste 3 zile în mijlocul curățării, ficatul primește o pauză mult așteptată de a trebui să producă cantități mari de bilă. Modul de producție constantă a bilei este starea în care trăiesc majoritatea oamenilor din cauza dietelor bogate în grăsimi și a nevoii organismului de a descompune aceste grăsimi. Acest ritm epuizează ficatul și îl împiedică să-și îndeplinească sarcinile zilnice de detoxifiere a organismului. Când ficatul ia în sfârșit o pauză de la producerea unor cantități mari de bilă, poate funcționa pentru a elimina toxinele pe care le-a stocat adânc în interior. Când ficatul este curățat și restaurat, promovează sănătatea la toate nivelurile.

După ce s-a trezit din somn

  • Din nou, începeți fiecare dintre cele trei zile cu 500 ml de apă cu suc de lămâie sau lime. Dacă doriți, beți 1 litru fiecare.

SFAT:

  • Dacă doriți, adăugați 1 linguriță de miere în apa de lămâie sau lime.

Mic dejun

  • După ce ai băut apa cu lămâie, așteptați cel puțin 15-20 de minute, de preferat 30 de minute, apoi savurați cel puțin 500 ml de suc de tulpină de țelină .
  • După ce ați terminat de suc tulpina de țelină, așteptați încă 15 până la 30 de minute și apoi bucurați-vă de Smoothie pentru ficat . Fă-ți una sau mai multe porții, în funcție de cât de foame ți-e și consumă-le în restul dimineții. Alternativ, mâncați ingredientele pentru smoothie tăiate într-o salată de fructe.

SFAT:

Masa de pranz

SFATURI:

  • Dacă preferați, puteți mânca sparanghelul și/sau varza de Bruxelles crudă - de exemplu, în rețetele de salată de varză de Bruxelles mărunțită, sparanghel, ridiche și mere sau salată de varză de Bruxelles.
  • Mănâncă legume crude sau fierte la abur. Asigurați-vă că nu le prăjiți sau le gătiți cu ulei, smântână, unt, oțet sau sare în timpul Curățării Originale.
  • Daca nu ai sparanghel proaspat si/sau varza de Bruxelles, cumpara-le congelate. Dacă nu aveți la dispoziție sparanghel proaspăt sau congelat și/sau varză de Bruxelles, înlocuiți dovlecelul.
  • Fie fierbeți legumele la abur chiar înainte de a le mânca, fie gătiți-le în avans și mâncați-le reci deasupra salatei. De asemenea, le puteți zdrobi sau amesteca.
  • Dacă nu vrei o salată crudă pentru că este lent de mâncat sau greu de mestecat și digerat, înlocuiește-o cu Liver Help Supp. Dacă nici supa nu este o opțiune pentru tine, înlocuiește cu suc Liver Help. Pentru mai multe îndrumări, consultați secțiunea Salate din capitolul 21 din cartea Curățare pentru sănătate .

Dupa amiaza

  • Când ți se face foame după prânz, mănâncă cel puțin 1-2 mere (sau aceeași cantitate de sos de mere sau pere coapte) și 1-3 curmale (sau înlocuitorul acestora), adăugând de data aceasta tulpini de țelină.

SFATURI:

  • Fă-ți o favoare punând deoparte niște tulpini de țelină când îți faci sucul de țelină dimineața.
  • Dacă mestecați țelina vă este dificil, tocați-o mărunt într-un robot de bucătărie sau amestecați-o cu merele.
  • Dacă asta nu te face să te simți plin și ai nevoie de mai multă energie, mănâncă mai multe mere după-amiaza.

Cină

SFAT:

  • Aveți aici aceleași opțiuni ca și pentru prânz - de exemplu, puteți amesteca sau piure sparanghelul și/sau varza de Bruxelles, le puteți mânca crude, le puteți înlocui cu dovlecei, puteți înlocui Salata Ajutor de Ficat cu Ciorba Ajutor de Ficat de ficat" sau "Ajutor de ficat". " suc de la capitolul retete. Citiți mai multe în capitolul 21 al cărții Curățirea pentru sănătate .

Dupa cina

  • Dacă ți-e foame după cină, mănâncă un măr (sos de mere sau pere).
  • Cu o oră înainte de culcare, bea 500 ml apă cu lămâie sau lime.
  • Savurați și o ceașcă de hibiscus, balsam de lămâie sau ceai chaga. Alege unul dintre ele, nu un amestec. Nu este nicio problemă să bei apa cu lămâie și ceaiul în același timp.

SFAT:

  • Puteți adăuga 1 linguriță de miere în apă sau ceai cu lămâie.

Recomandări

  • Nu consumați grăsimi radicale (nuci, semințe, ulei, măsline, nucă de cocos, avocado, cacao, bulion de oase, proteine ​​animale etc.). Nu mâncați nici leguminoase.
  • Eliminați complet ouăle, produsele lactate, alimentele care conțin gluten, băuturile răcoritoare, amestecurile de sare și condimente, carnea de porc, porumb, soia, mielul, peștele și fructele de mare, oțetul (inclusiv cidru de mere), cofeina (inclusiv cafea, matcha și ciocolata), cerealele (nu mai sunt permise meiul și ovăzul), alcool, arome naturale/artificiale, alimente fermentate (inclusiv kombucha, varză murată și aminoacizi de cocos), drojdie nutritivă, acid citric, glutamat monosodic, aspartam, alți îndulcitori artificiali, formaldehidă și conservanți.
  • Încercați să mâncați numai alimentele enumerate în acest capitol și în tabelul de mai sus. Se fierb numai legumele. Nu consumați alimente coapte în toate cele 9 zile.
  • Citiți textul care urmează, precum și Capitolul 21 pentru înlocuiri și adaptări în cazul în care nu puteți mânca niciunul dintre alimentele din tabel. De exemplu, veți găsi înlocuitori pentru salate, sparanghel, varză de Bruxelles și ingrediente pentru smoothie.
  • Mănâncă suficient pentru a te sătura fără a mânca în exces.
  • Menține-ți corpul hidratat bând 1 litru (aproximativ 4 pahare) de apă pe zi, între dimineața și seara, apă cu lămâie sau lime.

Vezi continuarea articolului din „Healer Medium’s Original 3:6:9 Cleansing (Part 2)” .

Publicații similare

[VIDEO] UNEALĂ PUTERNICĂ ȘI TEHNICĂ PENTRU TRATAMENTUL APHTA ȘI AFTA BUNALĂ
[VIDEO] UNEALĂ PUTERNICĂ ȘI TEHNICĂ PENTRU TRATAMENTUL APHTA ȘI AFTA BUNALĂ
Agenții patogeni din familia virusului herpetic pot provoca răni în gură, limbă și gât, inclusiv simptome cum ar fi durere în gură, durere î
Mai multe
[VIDEO] CE ESTE ÎN SPATELE BOLILOR DE PIELE ECZEME ȘI PSORIAZUL
[VIDEO] CE ESTE ÎN SPATELE BOLILOR DE PIELE ECZEME ȘI PSORIAZUL
În acest videoclip, Anthony William dezvăluie cauza reală a eczemei ​​și psoriazisului, precum și a altor afecțiuni ale pielii. Veți afla ma
Mai multe
[VIDEO] AI ACNEE?
[VIDEO] AI ACNEE?
Ai auzit că acneea este o afecțiune hormonală? Este o credință larg răspândită, dar nu hormonii noștri sunt cei care provoacă acneea. Perioa
Mai multe

Acest blog, conținutul său și toate materialele aferente sunt prezentate doar în scop informativ și nu înlocuiesc sfatul medical, diagnosticul, tratamentul sau prescripția medicală. Nimic din conținutul sau accesibil din acest blog nu trebuie considerat sfat medical, diagnostic, tratament sau prescripție medicală, nici o promisiune de beneficii, pretenție de vindecare, garanție legală sau garanție a rezultatelor ce urmează a fi atinse. Nu ignora niciodată sfatul medicului și nu întârzia solicitarea acestuia din cauza a ceva ce ai citit pe acest blog sau pe oricare dintre materialele conexe. Prirodnik EOOD și echipa sa nu sunt persoane medicale și nu pretind că oferă servicii de sănătate. Consultați un profesionist autorizat din domeniul sănătății înainte de a schimba sau de a întrerupe orice medicament, tratament sau îngrijire curent sau de a începe orice dietă, exerciții fizice sau program de suplimente sau dacă aveți sau bănuiți că ați putea avea o afecțiune care necesită îngrijire medicală. Administrația pentru Alimente și Medicamente din Republica Bulgaria nu a evaluat nicio declarație, afirmație sau declarație făcută în sau accesibilă de pe acest blog sau din orice material conex. Conținutul acestui blog și orice material aferent nu reflectă neapărat opinia Prirodnik EOOD sau a autorului principal și nu este garantat a fi corect, complet sau actualizat. Acest articol poate conține link-uri către alte resurse de pe Internet. Aceste link-uri sunt furnizate ca citate și ajutoare pentru a vă ajuta să identificați și să găsiți alte resurse de internet care ar putea fi de interes și nu au scopul de a afirma sau de a sugera că Prirodnik EOOD sau autorul principal recomandă, susține, sprijină, sponsorizează sau sunt în vreun fel afiliat sau asociat cu orice persoană sau organizație legată de materialul de referință sau sunt autorizați din punct de vedere legal să utilizeze un nume comercial, o marcă comercială înregistrată, un logo, un sigiliu legal sau oficial sau un simbol protejat prin drepturi de autor care se pot reflecta în materialul referit.